کد خبر: ۱۷۰۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲

به گزارش همشهری آنلاین به‌نقل از پایگاه خبری شهر، محمد صالح جوکار در حاشیه مراسم بازدید از رصد خانه شهر تهران گفت: در راستای قانون مدیریت بحران پیش از این جلسه ای در کمسیون امور داخلی کشور با حضور مسئولان دستگاه های مرتبط از جمله مدیریت بحران، راه و شهرسازی، وزارت نیرو و شهردار تهران برگزار و در آن تصمیم گرفته شد بازدیدی به صورت عملی و میدانی از رصد خانه شهر داشته انجام شود.

او ادامه داد: این بازدید  برای ایناست تا از میزان آمادگی دستگاه‌های مرتبط خصوصا شهر تهران به متولی گری شهرداری مطلع شویم.

جوکار افزود: در رصد خانه شهر تهران که کار نو و جدیدی در حوزه فناوری است، همه داده های شهر تهران در یک نقطه متمرکز شده و به صورت آنلاین در این مکان پایش و تحلیل می شود و در نهایت بر اساس این داده ها تصمیم گیری و تصمیم سازی می شود.

رییس کمیسیون شوراهای مجلس میزان آمادگی شهر تهران در برابر تهران را مناسب ارزیابی کرد و تاکید کرد: البته باید میزان آمادگی کلانشهر تهران بیشتر شود و همه دستگاه‌های متولی در حوزه خدمات رسانی باید این مسأله را جدی بگیرند.

جوکار گفت: ایجاد رصد خانه های مشابه در دیگر شهرهای کشور می تواند نقش موثری را در مدیریت بحرانها و حتی مسائلی عادی که برای مدیریت شهر لازم است، ایفا کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار